0646162143 info@woonaccept.nl

Verhuur

Of u nu uw onroerend goed tijdelijk of permanent wilt verhuren; ik begeleid u graag bij wat daarbij komt kijken.

Stappenplan verhuurbemiddeling

1. Kennismaking en verhuurstrategie
Ik kom graag vrijblijvend bij u langs voor een kennismakingsgesprek en om te bespreken wat uw verhuurwensen en mijn mogelijkheden zijn. Nadat ik het te verhuren object heb opgenomen geef ik – indien gewenst- advies voor aanpassingen voor een beter verhuurbaar object. Tijdens een vervolgafspraak, kort daarna, bespreken we de actuele huurprijs van het object en de verhuurstrategie.

2. Verhuurdossier
Het vervolg is dat we alle relevante documenten/informatie van de te verhuren woning verzamelen en als het om een appartement gaat tevens de splitstingsakte en de stukken van de Vereniging van Eigenaars (VvE).

3. Online presentatie
Ik maak foto’s en een aantrekkelijke aanbiedingstekst -uiteraard in overleg met u- die tezamen met de kenmerken van het te verhuren object op verschillende verhuurwebsites geplaatst worden.

4. De bezichtigingen en screening van de huurder(s)
Ik verzorg de bezichtigingen, leg aan potentiële huurders uit welke voorwaarden er zijn en bij daadwerkelijke belangstelling worden de huurders gescreend met behulp van onze uitgebreide huurcheck.

5. De huurovereenkomst
Na overeenstemming stel ik een huurovereenkomst op waarin de afspraken worden vastgelegd. Deze afspraken betreffen o.a. de huurprijs, de voorwaarden, de duur, verlenging, opzegging, eventuele servicekosten, overige kosten, huurprijswijzigingen, de waarborgsom, betaling, beheer etc. Deze overeenkomst nemen we door en wordt door u ondertekend. Vervolgens bespreek ik de huurovereenkomst met de huurder(s) en zorg ik ervoor dat zowel u als de huurder(s) de ondertekende huurovereenkomst en de bijbehorende voorwaarden ontvangen.

6. Check in
Nadat de waarborgsom en de eerste maandhuur door de huurder(s) zijn betaald verzorg ik op de ingangsdatum van de huurovereenkomst de incheck. Ik inspecteer dan met de nieuwe huurder(s) de verhuurde woning en controleer de -door u aangeleverde inventarislijst- en laat de huurder hiervoor akkoord tekenen. Daarnaast vul ik samen met de huurder een inspectieformulier over de status van de woning in en neem de meterstanden op. Als aan alle formaliteiten is voldaan vindt de sleuteloverdracht plaats.

Graag presenteer ik mijn manier van werken en het resultaat voor u! Bel of mail voor een vrijblijvend kennismakings- en/of adviesgesprek en/of een gratis waardebepaling.
Ik kom graag bij u langs.

Verhuur

Of u nu uw onroerend goed tijdelijk of permanent wilt verhuren; ik begeleid u graag bij wat daarbij komt kijken.

Stappenplan verhuurbemiddeling

1. Kennismaking en verhuurstrategie
Ik kom graag vrijblijvend bij u langs voor een kennismakingsgesprek en om te bespreken wat uw verhuurwensen en mijn mogelijkheden zijn. Nadat ik het te verhuren object heb opgenomen geef ik – indien gewenst- advies voor aanpassingen voor een beter verhuurbaar object. Tijdens een vervolgafspraak, kort daarna, bespreken we de actuele huurprijs van het object en de verhuurstrategie.

2. Verhuurdossier
Het vervolg is dat we alle relevante documenten/informatie van de te verhuren woning verzamelen en als het om een appartement gaat tevens de splitstingsakte en de stukken van de Vereniging van Eigenaars (VvE).

3. Online presentatie
Ik maak foto’s en een aantrekkelijke aanbiedingstekst -uiteraard in overleg met u- die tezamen met de kenmerken van het te verhuren object op verschillende verhuurwebsites geplaatst worden.

4. De bezichtigingen en screening van de huurder(s)
Ik verzorg de bezichtigingen, leg aan potentiële huurders uit welke voorwaarden er zijn en bij daadwerkelijke belangstelling worden de huurders gescreend met behulp van onze uitgebreide huurcheck.

5. De huurovereenkomst
Na overeenstemming stel ik een huurovereenkomst op waarin de afspraken worden vastgelegd. Deze afspraken betreffen o.a. de huurprijs, de voorwaarden, de duur, verlenging, opzegging, eventuele servicekosten, overige kosten, huurprijswijzigingen, de waarborgsom, betaling, beheer etc. Deze overeenkomst nemen we door en wordt door u ondertekend. Vervolgens bespreek ik de huurovereenkomst met de huurder(s) en zorg ik ervoor dat zowel u als de huurder(s) de ondertekende huurovereenkomst en de bijbehorende voorwaarden ontvangen.

6. Check in
Nadat de waarborgsom en de eerste maandhuur door de huurder(s) zijn betaald verzorg ik op de ingangsdatum van de huurovereenkomst de incheck. Ik inspecteer dan met de nieuwe huurder(s) de verhuurde woning en controleer de -door u aangeleverde inventarislijst- en laat de huurder hiervoor akkoord tekenen. Daarnaast vul ik samen met de huurder een inspectieformulier over de status van de woning in en neem de meterstanden op. Als aan alle formaliteiten is voldaan vindt de sleuteloverdracht plaats.

Graag presenteer ik mijn manier van werken en het resultaat voor u! Bel of mail voor een vrijblijvend kennismakings- en/of adviesgesprek en/of een gratis waardebepaling. Ik kom graag bij u langs.

Neem contact op

Op zoek naar een makelaar voor de verkoop en/of aankoop van uw woning of een taxatierapport nodig? Ik help u graag!

Contactgegevens

Villapark 8
9482 VC Tynaarlo

T: 06 461 621 43     E: info@woonaccept.nl

Of gebruik het contactformulier

2 + 15 =

Neem contact op

Op zoek naar een makelaar voor de verkoop en/of aankoop van uw woning of een taxatierapport nodig? Ik help u graag!

Contactgegevens

Villapark 8
9482 VC Tynaarlo

T: 06 461 621 43     E: info@woonaccept.nl

Of gebruik het contactformulier

5 + 8 =